2013. június 29., szombat

Hogyan találkoztam az egészséges kávéval?

Kb. 1 éve hallottam először az egészséges kávéról, a DXN-ről, mint cégről, erről az otthoni munkalehetőségről. És ekkor még nem is tudtam, hogy ez mennyire fel fogja forgatni az életem.
De mit láttam az elején és mit látok ma?

Az elején láttam:
  • egy nagyon lelkes és motivált DXN-s üzletépítőt, aki hozzám angol órára járt és nem akart meggyőzni arról, hogy nekem is az ő üzletével kellene foglalkoznom
  • láttam az ő sikereit, az ő DXN-s életét (A feladatom angol tanárként az volt, hogy felkészítsem arra, hogy ősszel Dubaiban angolul tudjon prezentációt tartani az üzleti sikereiről, valamint a céges blogbejegyzéseit fordítottuk angolra) 
  • láttam, hogy a DXN egy korrekt, megbízható cég, ráadásul profi online támogatással 
  • és láttam egy brilliáns ötlet kombinációt, (kávé + ganoderma), amibe beleszerettem. Egy olyan terméket forgalmazunk, melyet minden nap fogyasztunk (kávé), ráadásul ebben benne van a ganoderma kivonat, melyet ezáltal minden nap bejuttatunk a szervezetünkbe.
Online munka otthonról









Egészséges kávéval


Egészségmegörzés Ganodermával











Szóval ezek voltak a kulcsszavak az induláskor.

Most 1 év távlatában mit kaptam attól, hogy csatlakoztam a DXN-hez és én is DXN-s üzeletet építek?
  • Tudatosabban és egészségesebben élek és a családomnak is ezt tudom biztosítani
  • Nagyon nagyon sok jó fej embert ismerhettem meg a DXN-nek köszönhetően, Magyarországon és külföldön is
  • Teljesült, amire mindig is vágytam,. hogy olyan munkát végezhetek, ahol használhatom a nyelvtudásom ( már Franciaországban is van üzlettársam és biztos vagyok benne, hogy ez folytatódni fog más országokkal is)
  • Online dolgozhatom, rugalmasan, amikor az belefér a  családom és az én időmbe
  • segíthetek másoknak, megoszthatom a tudásom, hogy ők is sikeressé váljanak az üzletükben.
  • Nem biztosításokkal, kétes ajánlatokkal kell házalnom, hanem olyan termékekkel, melyek sokmindenki egészségében és anyagi helyzetében hoznak pozitív változást:
A legutóbbi élményem: pont a francia üzlettársam számolt be róla, hogy a párjának vérnyomás problémái voltak, kardiológushoz járt és kb. 2 hétnyi ganodermás kávé és tea fogyasztás után jól láthatóan elkezdtek javulni az értékei. Már megérte! És nagyon hálás vagyok a Jóistennek, hogy ebben egy picit én is tudtam segíteni.

A hétvégén Dr. Rajan indiai kardiológus professzort tolmácsolhattam, aki a ganoderma gyógyhatásairól tartott egy 4 órás előadást. Nagyon  nagy élmény volt és sok, fontos ismerettel gazdagodhattunk. Hálás vagyok, hogy egy ilyen kaliberű emberrel találkozhattam és sok fontos információval gazdagodtam, amivel én is jobban és tudatosabban tudok vigyázni a családom egészségére:)
Dr. Ranjan kardiológus professzor

Dr. Ranjan 4 indiai miniszterelnönek is a kardiológusa volt.
Nagy megtiszteltetés volt őt talmácsolnom.

A nyári meleg ellenére közel 150-en voltak kíváncsiak arra, hogyan használhajuk
a ganodermát egésszégünk megörzésére, betegségek gyógyításására

Dr. Ranjannal és Böckös Istávnnal a DXN Europe Kft. ügyvezető igazgatójával
 
 
Magas vérnyomás, cukorbetegség, daganatos betegségek, fájdalomcsillapítás,
 méregtelenítés... csak néhány terület, ahol a ganoderma tud segíteni


Dr. Ranjannal és Czérna Szabolcs mentorommal



A Te életedben is hozhat nagy változásokat az egészséges kávé és a DXN üzlet. Én szívesen támogatlak és segítelek, hogy ebből a lehetőségből a lehető legtöbbet kihozd!



Nézd meg, hogy mit tud az egészséges kávé, amit én szeretek!
Olvasd el, hogy szerintem miért jó ez az otthoni munkalehetőség!
Olvass tovább az üzletépítős blogomon a friss történésekről!

Lépj velem kapcsolatban Skype-on, emailben, vagy telefonon:
Skype:rohaly.eszter
email: rohaly.eszter@gmail.com
30/ 63 65 014

1 megjegyzés:

Te mit gondolsz erről?