2013. június 3., hétfő

Anya otthonról dolgozik

Szia!

Melyik GYES-en lévő anyuka ne álmodozna arról, hogy milyen jó lenne egy olyan otthonról végezhető munkát találni, amivel a gyermekek mellől is lehet foglalkozni, ami értelmes tevékenység,  amivel ki lehet egészíteni a bevételeket, néha kiszakadni a peluscsere, takarítás, gyermeksétáltatás mókuskerekéből.

Így voltam ezzel én is. Mindig nagyon szerettem volna otthonról dolgozni, hogy ne kelljen feláldoznom a családomat a karrierem miatt. És azt is nagyon szerettem volna, ha  hozzá tudok járulni a család fenntartásához, ki tudom egészíteni  a GYED-emet/GYES-emet.

Ez a blog azért jött létre, mert meg szeretném osztani Veled, hogy én hogyan és miért kezdtem el otthonról dolgozni és megmutassam Neked, hogy a DXN egészséges kávé üzlet építése hogyan tud  beilleszkedni egy kisgyermekes család életébe.
Értük dolgozom

Innen 1 gyerkőc hiányzik




Az egészséges kávé üzlet, életem egy másik szelete
Jó egy kicsit kiszakadni néha a családból





Végre egy kicsit felnőttek között



Nézd meg, hogy mit tud az egészséges kávé, amit én szeretek!
Olvasd el, hogy szerintem miért jó ez az otthoni munkalehetőség!
Olvass tovább az üzletépítős blogomon a friss történésekről!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Te mit gondolsz erről?